MALY Bohemia je rodinná instalatérská firma s tradicí 30 let a 15 zaměstnanci.
Díky platformě Power Apps od Microsoftu jsme jí pomohli v rychlé a snadné automatizaci rutinních činností.
Digitalizace má co nabídnout i malé společnosti, která se zabývá především montáží a servisem tepelných čerpadel, plynových kotlů, solárních systémů a zásobníkových ohřívačů vody.
Firmě jsme za krátký čas a s nízkými náklady digitalizovali procesy evidence,
přidělování a vyřizování zakázek.
Co bylo potřeba vyřešit
Firma přijímala a rozdělovala zakázky takzvanou papírovou cestou. Klienti kontaktovali zástupce firmy, ti museli v diáři najít termín a naplánovat výjezd. Technici si termíny opisovali ručně z knihy, která byla v provozovně. Bylo potřeba celý proces zdigitalizovat a zpřístupnit i pracovníkům v terénu.
Jak jsme na to šli
Proces organizace práce jsme digitalizovali s využitím platformy Power Apps od Microsoftu. Když teď zákazník firmě zavolá, může kdokoli a odkudkoli, z počítače i mobilu zadat zakázku do SharePointu.
Záznam se propíše do nově vyvinuté servisní aplikace a je tak viditelný pro všechny techniky. Technik, pro kterého je zakázka nejvíce vhodná, si zakázku přiřadí pod sebe, zákazníka kontaktuje a domluví si vhodný termín, který zadá do centrálního plánovacího kalendáře v Microsoft Bookings.
Jak řešení funguje
Řešení jsme vyvinuli pro Microsoft Power Platform. Aplikaci si zákazník provozuje sám v rámci své licence M365.
Jaké jsou výsledky
Do systému zadávání zakázek mají nyní přístup všichni – odkudkoli a kdykoli.
Vše se dá zvládnout z mobilního telefonu.
Technici jsou schopní plánovat si výjezdy daleko efektivněji.
Řešení je stabilní a spolehlivě funguje už od počátečního nastavení.
Shrnutí
- Menší rodinné firmě s třicetiletou tradicí jsme pomohli prakticky využít výhody
Microsoft 365.
- Digitalizovali jsme proces organizace práce a zefektivnili jsme podnikání pomocí Power Apps od Microsoftu.
- Vývoj řešení byl rychlý, poměrně snadný a s nízkými náklady poskytnul zákazníkovi praktický užitek.