Spolehlivé a bezpečné volání, SMS a data patří k základním potřebám každého podnikání. Naše mobilní a pevné hlasové služby využívají všechny možnosti 5G sítě a dokážeme je přizpůsobit vašim požadavkům.
Přinášíme zabezpečené firemní tarify, které chrání koncová zařízení před kybernetickými útoky a umožňují blokování rizikových internetových stránek.
Naše hlasová řešení pro firmy zahrnují vše potřebné k provozu pobočkových ústředen a kontaktních center.
Nabízíme také služby nahrávání hovorů včetně jejich automatizované analýzy pro další zlepšování vašich služeb.
Jsme lídrem v oblasti služeb umožňujících hromadnou rozesílku SMS zpráv a připravili jsme pro vás nejmodernější verzi komunikace, rozesílku RCS zpráv.
Jaká řešení pro vás máme
Mobilní zabezpečené tarify
Reagujeme na rostoucí počet kybernetických útoků a nabízíme zabezpečené tarify doplněné o bezpečnostní cloudové služby OnNet Security a MDM (Správa mobilních zařízení).
Rozšiřte svoji IT bezpečnost o blokování potenciálně nebezpečných internetových stránek a získejte sofistikovaný přehled o mobilních zařízeních, s možností jejich vzdálené správy.
Data Extra
Nabídněte zaměstnancům možnost dokoupit si mobilní data pro soukromou spotřebu na firemní SIM kartě. Máme pro ně balíček Data Extra, který si můžou jednoduše koupit v Můj T-Mobile a zaplatit vlastní kartou.
Mass messaging
Zkraťte si cestu k zákazníkům. Rozesílejte a přijímejte velké množství SMS zpráv v rámci marketingových soutěží, hlasování, informování o produktech nebo třeba o stavu jejich zakázky.
Nabízíme kompletní řešení pro malé i velké firmy.
Rich Business Message
Přemýšlíte, jak zefektivnit komunikaci se svými zákazníky? Naše nová služba RBM pomůže se zákaznickou péčí, moderním marketingem a v neposlední řadě také s navýšením prodejů. Vašim zákazníkům k tomu přitom stačí pouze jejich chytrý Android telefon a aplikace Zprávy.
Pobočkové ústředny a kontaktní centra
Pronajměte si naši telefonní ústřednu s širokou nabídkou funkcí a doplňkových služeb. Budeme se starat o její provoz a servis.
Nahrávání hovorů
Kontrolujte kvalitu svých hovorů. Při nahrávání se automaticky rozlišuje volající a volaná strana, probíhá analýza výskytu frází a výstup do statistik a reportů. Rychle a jednoduše zjistíte, zda vaši zaměstnanci nepoužívají nevhodná slova, zda zákazníka přivítali, rozloučili se s ním, případně ho seznámili s akční nabídkou.