Proč řešit firemní telekomunikaci s námi
Naše zabezpečené firemní tarify ochrání vaše koncová zařízení před kybernetickými útoky a zablokují rizikové webové stránky. Buďte v bezpečí.
Naše hlasová řešení pro firmy zahrnují vše potřebné k provozu pobočkových ústředen a kontaktních center.
Nabízíme také služby nahrávání hovorů včetně jejich automatizované analýzy pro další zlepšování vašich služeb.
Jsme lídrem v oblasti služeb umožňujících hromadnou rozesílku SMS zpráv a připravili jsme pro vás nejmodernější verzi komunikace, rozesílku RCS zpráv.
Jaká řešení telekomunikačních služeb pro vás máme
Zabezpečené mobilní tarify
S námi reagujete na rostoucí počet kybernetických útoků díky zabezpečeným tarifům doplněných o bezpečnostní cloudové služby OnNet Security a MDM (Správa mobilních zařízení)
Rozšiřte svoji IT bezpečnost o blokování potenciálně nebezpečných internetových stránek a získejte sofistikovaný přehled o mobilních zařízeních, s možností jejich vzdálené správy. Mějte bezpečnou firmu.
Mass messaging
Zkraťte si cestu k zákazníkům. Rozesílejte a přijímejte velké množství SMS zpráv v rámci marketingových soutěží, hlasování, informování o produktech nebo třeba o stavu jejich zakázky.
Nabízíme kompletní řešení pro malé i velké firmy.
RBM: Přímá linka k vašim zákazníkům
Přemýšlíte, jak zefektivnit komunikaci se svými zákazníky? Naše nová služba RBM pomůže se zákaznickou péčí, moderním marketingem a v neposlední řadě také s navýšením prodejů. Vašim zákazníkům k tomu přitom stačí pouze jejich chytrý Android telefon a aplikace Zprávy.
Pobočkové ústředny a kontaktní centra
Pronajměte si naši telefonní ústřednu s širokou nabídkou funkcí a doplňkových služeb. Budeme se starat o její provoz a servis.
Zkuste naši virtuální ústřednu – stejný rozsah a funkce jako u běžné ústředny a větší flexibilita.
Nahrávání hovorů
Kontrolujte kvalitu svých hovorů. Při nahrávání se automaticky rozlišuje volající a volaná strana, probíhá analýza výskytu frází a výstup do statistik a reportů. Rychle a jednoduše zjistíte, zda vaši zaměstnanci nepoužívají nevhodná slova, zda zákazníka přivítali, rozloučili se s ním, případně ho seznámili s akční nabídkou.