Zlepšete kvalitu zákaznického servisu. Automatické nahrávání hovorů vám pomůže zajistit, aby telefonáty se zákazníky probíhaly správně od pozdravu až po rozloučení. Díky historii hovorů pak jednoduše vyřešíte každou situaci.

Pro koho je služba určená

Nahrávání hovorů je klíčové pro všechny, kteří se zákazníky řeší telefonicky objednávky, smlouvy nebo třeba právní rady. Je ale užitečné v každé situaci, která se týká zákaznické péče. Nahrávání hovorů využívají banky, pojišťovny, právníci a poradci, pracovníci technické podpory a řada dalších firem.

Jak to funguje?

1.

Potřebujete jen SIM kartu a mobilní telefon


2.

Vyberete si, které SIM karty budete nahrávat


3.

Hovory se ukládají na úložišti T-Mobile


4.

Za nahrávání a doplňkové služby platíte měsíčně


Co se službou získáte

Uložení nahrávky

None

 na 6 nebo 12 měsíců

Přepis nahrávky

None

do 5 minut od ukončení hovoru

Pohodlný přístup

None

a možnost přehrát si uložené nahrávky

Možnost stáhnout si nahrávky

None

 na vlastní úložiště

Snadné vymazání nahrávek

None

z úložiště T-Mobile

SLA 99 % a servis do 24 hodin

None

je součástí tarifu


Cena za nahrávání a doplňkové služby

Služba Cena
Cena za nahrávanou SIM s úložištěm na 6 měsíců 232 Kč za měsíc
Cena za nahrávanou SIM s úložištěm na 12 měsíců 295 Kč za měsíc
Přepis nahrávky 80 Kč za hodinu záznamu
Stažení a výmaz hovorů 3 950 Kč za měsíc

V ceně je až 200 hodin hovorů měsíčně za 1 SIM.

Produktový list ke stažení