Připravili jsme pro vás přehledný návod, jak postupovat po obdržení nové SIM karty T‑Mobile.
Portace na eSIM
- Ráno (9–10 hod.) obdržíte e-mailem QR kód pro aktivaci.
- Připojte se k Wi-Fi, stáhněte a otevřete QR kód.
- eSIM se automaticky nainstaluje.
- Restartujte telefon – portace je hotová.
Portace na fyzickou SIM
- Portace probíhá v noci (00–06 hod.).
- V den portace vložte T-Mobile SIM do telefonu.
- Restartujte telefon – portace je hotová.
Den před portací obdržíte SMS s informací o datu přenosu čísla. Po úspěšné portaci a aktivaci SIM obdržíte uvítací SMS.
Při potížích kontaktujte svého administrátora služeb ve vaší firmě.
Další krok – výhody od T-Mobile
Po úspěšné aktivaci si stáhněte bezplatnou aplikaci „Můj T-Mobile“ a mějte vše důležité pořád po ruce.
Přes aplikaci Můj T-Mobile je pro zaměstnance KKCG dostupný věrnostní program Magenta Moments, který přináší každému účastníkovi mnoho zajímavých výhod. V rámci uvítacího období si může každý nově registrovaný účastník Magenta Moments aktivovat roční bezplatný přístup do moderního AI vyhledávače Perplexity Pro, který kombinuje několik pokročilých umělých inteligencí.
Kam se obrátit pro podporu?
Připravili jsme pro vás přehled důležitých kontaktů a zdrojů, které vám usnadní správu vašich služeb T-Mobile.
wer
- Vše na jednom místě – v naší aplikaci. Spravujte své služby pohodlně a kdykoli – naši apku máte vždy po ruce.
- Zákaznické centrum Business
800 73 73 33 (ze zahraničí: +420 603 603 603), po-pá od 8 do 18 hodin.
Online přes kontaktní formulář. Ozveme se zpět co nejdříve
Emergency linka: při ztrátě SIM karty nebo při technické poruše jsme vám k dispozici i mimo pracovní dobu na stejném čísle 800 73 73 33 (ze zahraničí: +420 603 603 603).
- Osobní konzultantka pro společnost KKCG Services: Lenka Vernerová je vám k dispozici v po-pá od 8:30 do 17:00 pro veškeré záležitosti týkající se firemních služeb: 800 73 73 33, business@t-mobile.cz.
- Samoobslužný portál Moje Firma: své služby můžete spravovat online kdykoli, 24/7, prostřednictvím portálu Moje Firma.
TIP: Zajímá vás, jak efektivně pracovat s naším samoobslužným portálem? Přihlaste se na náš seminář: Události | T-Business.
Informace a ceník najdete na T-Mobile Benefit po zadání čísla a hesla programu.
Pokud potřebujete pomoc, rezervujte si hovor se specialistou péče T-Mobile Benefit.