Vysvětlíme, navedeme, pomůžeme.

Mohlo by se vám hodit

Dokumenty ke stažení Dokumenty ke stažení

Nenašli jste co jste hledali?

Popište způsob Vašeho měsíčního elektronického vyúčtování, a jaký je konkrétní detail výpisu a poskytovaný exportní datový formát.
  • Elektronické vyúčtování je zdarma.
  • Náhled na el. vyúčtování a stažení má zákazník vždy k dispozici přes portál Moje Firma, kde si může nastavit notifikaci e-mailem s pdf.
  • Je k dispozici zákazníkům 3. den (pokud vychází na víkend nebo svátek tak následující pracovní den) po konci zúčtovacího období.
  • V portále Moje Firma (sekce Vyúčtování a platby) - k dispozici až 18 měsíců zpětně, nebo zaslané e-mailem - viz notifikace - upozornění e-mailem (tento způsob zákazníkovi doporučujeme).
  • Zákazník dostává elektronicky všechny doklady: tedy i případný vrubopis, dobropis.
  • vystavení vyúčtování zákazníka můžeme informovat i přes SMS
  • Podrobný výpis služeb zákazník obdrží vždy pro to číslo, u nějž byla aktivace PVS provedena.
  • Podrobný výpis služeb není automaticky součástí daňového dokladu.
  • Položky na PVS jsou zobrazeny bez DPH.
  • Informace z PVS poskytujeme maximálně za 2 období zpětně (platí i pro elektronický PVS).
  • Elektronický výpis (ve formátu CSV i PDF) je k dispozici na webu Moje firma v detailu příslušného vyúčtování
  • Pokud má zákazník z RS slevu na PVS, uplatní se mu cena automaticky.
Pokud existují nástroje na zpracování výpisů, zejména možnost přiřadit jednotlivým SIM kartám jména, středisko apod., prosím popište Vaše řešení.

Ano máme Správce firemních nákladů

SFN:

  • Umožňuje exportovat data do formátů .xls, .clv a dalších
  • Pro interní potřeby pomůže s přeúčtováním telekomunikačního provozu
  • Snadný a rychlý přístup k Vyúčtováním služeb
  • Nový design sladěný s Microsoft Office 2010, nové technologie (.NET)

 

Více na https://www.t-mobile.cz/podnikatele-firmy/spravce-firemnich-nakladu

Pro zákazníky navíc máme kromě léta, každý měsíc webináře, kde jim ukazujeme práci v SFN a na portále Moje Firma https://t-business.cz/cs/udalosti/

Umožňuje Váš systém kontrolu a řízení platebních transakcí? Jedná se zejména o jízdenky MHD, placení parkoviště apod. Jak jsou tyto služby vyúčtovány, v jakém detailu?

Zákazník vidí ve vyúčtování tyto platby. Lze nastavit tak, že některé platby budou blokované a jiné povolené. V portálu zákazník vidí aktuální útratu na daném telefonním čísle. Ve vyúčtování jsou tyto platby označené jako „Platební služby“ (více na platmobilem.cz), kde jsou uvedeny ceny s DPH. Pod tímto označením je rozpis: 

  • Platba přes SMS (např. jízdenka, parkování)
  • M-platba (např. hry, aplikace) App Store

 

Pokud je na daném telefonním čísle nastavený podrobný výpis služeb, jsou tam vidět i daná čísla.

Umožňuje Váš systém nastavit limit pro určité platební operace či blokovat určitý druh platby?

Zákazník si může určit, které platby chce blokovat. Může mít zablokované vše, nebo si může zvolit, co zablokovat a co nechat aktivní. Limit pro určité platební operace nemáme. Na čísle může být nastaven takzaný Můj limit, který se vztahuje na všechny částky nad daný limit. Jakmile dosáhne limitu, přijde SMS o dosažení, ale služba nebude, takže platební operace mohou pokračovat dál.

Popište scénář přenosu čísel od jednoho operátora k druhému.

V našem případě by se jednalo o proces přenosu cca 800 ks SIM v 8 lokalitách, včetně výměny SIM v našich technických zařízeních jako jsou překladače kontejnerů, jeřáby, PDA apod.
zde je potřeba vyplnit hromadný formulář, kde zákazník uvede, kam chce SIM nechat poslat. Adresy a kontakty můžou být různé. (formulář dávám do přílohy). SIM karty do zařízení, je potřeba vložit až v den portace, dříve SIM fungovat nebude.

Portace na fyzickou SIM

  • Portace probíhá v noci (00-06 hod.)
  • V den portace vložte T-Mobile SIM do telefonu
  • Restartujte telefon - portace je hotová

Portace na eSIM

  • Ráno (9–10 hod.) obdržíte e-mailem QR kód pro aktivaci.
  • Připojte se k Wi-Fi, stáhněte a otevřete QR kód.
  • eSIM se automaticky nainstaluje.
  • Restartujte telefon – portace je hotová

Den před portací obdržíte SMS s informací o datu přenosu telefonního čísla. Po úspěšné portaci a aktivaci SIM obdržíte uvítací SMS.
Při potížích se obraťte na svého administrátora služeb ve vaší firmě.

Uveďte prosím úroveň SLA, kterou poskytujete k Vašim službám.

Dále popište formu komunikace s Vaší technickou podporou a zda budeme mít k dispozici dedikovanou kontaktní osobu pro řešení našich požadavků a případných problémů.

V mobilní síti žádné SLA neposkytujeme, neboť kvalita signálu a pokrytí má velký vliv na počasí a vnější vlivy, které nejsme schopni ovlivnit. Naše síť patří k nekvalitnější v ČR a dokonce i v Evropě. Toto potvrdil nezávislý analytický institut OpenSignal.

Na naší mapě pokrytí si může ověřit dostupnost našich mobilních technologií. Navíc v síti podporujeme VoLTE a Wi-fi volání a tím doplňujeme šedá místa, které nelze pokrýt. 

Máme nejlepší měřené parametry sítě v ČR.

Nebo nám nechte své číslo.
Ozveme se a společně najdeme řešení pro vás.

Popište nám co nejpřesněji, s čím si nevíte rady. Čím víc údajů vyplníte, tím přesnější i rychlejší budou odpovědi. My vás poté kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky.