Vysvětlíme, navedeme, pomůžeme.
Mohlo by se vám hodit
Nenašli jste co jste hledali?
- Elektronické vyúčtování je zdarma.
- Náhled na el. vyúčtování a stažení má zákazník vždy k dispozici přes portál Moje Firma, kde si může nastavit notifikaci e-mailem s pdf.
- Je k dispozici zákazníkům 3. den (pokud vychází na víkend nebo svátek tak následující pracovní den) po konci zúčtovacího období.
- V portále Moje Firma (sekce Vyúčtování a platby) - k dispozici až 18 měsíců zpětně, nebo zaslané e-mailem - viz notifikace - upozornění e-mailem (tento způsob zákazníkovi doporučujeme).
- Zákazník dostává elektronicky všechny doklady: tedy i případný vrubopis, dobropis.
- vystavení vyúčtování zákazníka můžeme informovat i přes SMS
- Podrobný výpis služeb zákazník obdrží vždy pro to číslo, u nějž byla aktivace PVS provedena.
- Podrobný výpis služeb není automaticky součástí daňového dokladu.
- Položky na PVS jsou zobrazeny bez DPH.
- Informace z PVS poskytujeme maximálně za 2 období zpětně (platí i pro elektronický PVS).
- Elektronický výpis (ve formátu CSV i PDF) je k dispozici na webu Moje firma v detailu příslušného vyúčtování
- Pokud má zákazník z RS slevu na PVS, uplatní se mu cena automaticky.
Ano máme Správce firemních nákladů
SFN:
- Umožňuje exportovat data do formátů .xls, .clv a dalších
- Pro interní potřeby pomůže s přeúčtováním telekomunikačního provozu
- Snadný a rychlý přístup k Vyúčtováním služeb
- Nový design sladěný s Microsoft Office 2010, nové technologie (.NET)
Více na https://www.t-mobile.cz/podnikatele-firmy/spravce-firemnich-nakladu
Pro zákazníky navíc máme kromě léta, každý měsíc webináře, kde jim ukazujeme práci v SFN a na portále Moje Firma https://t-business.cz/cs/udalosti/
Zákazník vidí ve vyúčtování tyto platby. Lze nastavit tak, že některé platby budou blokované a jiné povolené. V portálu zákazník vidí aktuální útratu na daném telefonním čísle. Ve vyúčtování jsou tyto platby označené jako „Platební služby“ (více na platmobilem.cz), kde jsou uvedeny ceny s DPH. Pod tímto označením je rozpis:
- Platba přes SMS (např. jízdenka, parkování)
- M-platba (např. hry, aplikace) App Store
Pokud je na daném telefonním čísle nastavený podrobný výpis služeb, jsou tam vidět i daná čísla.
Zákazník si může určit, které platby chce blokovat. Může mít zablokované vše, nebo si může zvolit, co zablokovat a co nechat aktivní. Limit pro určité platební operace nemáme. Na čísle může být nastaven takzaný Můj limit, který se vztahuje na všechny částky nad daný limit. Jakmile dosáhne limitu, přijde SMS o dosažení, ale služba nebude, takže platební operace mohou pokračovat dál.
V našem případě by se jednalo o proces přenosu cca 800 ks SIM v 8 lokalitách, včetně výměny SIM v našich technických zařízeních jako jsou překladače kontejnerů, jeřáby, PDA apod.
zde je potřeba vyplnit hromadný formulář, kde zákazník uvede, kam chce SIM nechat poslat. Adresy a kontakty můžou být různé. (formulář dávám do přílohy). SIM karty do zařízení, je potřeba vložit až v den portace, dříve SIM fungovat nebude.
Portace na fyzickou SIM
- Portace probíhá v noci (00-06 hod.)
- V den portace vložte T-Mobile SIM do telefonu
- Restartujte telefon - portace je hotová
Portace na eSIM
- Ráno (9–10 hod.) obdržíte e-mailem QR kód pro aktivaci.
- Připojte se k Wi-Fi, stáhněte a otevřete QR kód.
- eSIM se automaticky nainstaluje.
- Restartujte telefon – portace je hotová
Den před portací obdržíte SMS s informací o datu přenosu telefonního čísla. Po úspěšné portaci a aktivaci SIM obdržíte uvítací SMS.
Při potížích se obraťte na svého administrátora služeb ve vaší firmě.
Dále popište formu komunikace s Vaší technickou podporou a zda budeme mít k dispozici dedikovanou kontaktní osobu pro řešení našich požadavků a případných problémů.
V mobilní síti žádné SLA neposkytujeme, neboť kvalita signálu a pokrytí má velký vliv na počasí a vnější vlivy, které nejsme schopni ovlivnit. Naše síť patří k nekvalitnější v ČR a dokonce i v Evropě. Toto potvrdil nezávislý analytický institut OpenSignal.
Na naší mapě pokrytí si může ověřit dostupnost našich mobilních technologií. Navíc v síti podporujeme VoLTE a Wi-fi volání a tím doplňujeme šedá místa, které nelze pokrýt.
Nebo nám nechte své číslo.
Ozveme se a společně najdeme řešení pro vás.
Popište nám co nejpřesněji, s čím si nevíte rady. Čím víc údajů vyplníte, tím přesnější i rychlejší budou odpovědi. My vás poté kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky.