Koupili jste si v T-Mobile firemní zařízení Apple? Aktivujte si k nim bezplatnou službu Apple Device Enrollment Program (službu Apple DEP), díky které můžete centrálně řídit jejich správu a nastavení.
Bezkontaktní konfigurace
Zařízení už před předáním zaměstnancům nemusíte ani vybalovat! S online službou Apple DEP můžete hromadně z jednoho místa, zaregistrovat zařízení, udělit uživatelské přístupy a přednastavit požadované aplikace.
Efektivní správa na dálku
Ochrana firemních dat
Spravovaná zařízení můžete kdykoli najít, zamknout nebo kompletně vymazat. Apple DEP zároveň umožňuje dálkové monitorování a nastavení firemní bezpečnostní politiky s využitím hesel nebo biometrie.
Nejen pro firemní účely
Work-life balance
Dopřejte svým zaměstnancům benefit v podobě firemního iPhonu i pro soukromé účely. Firemní data lze od soukromých oddělit na úrovni jednotlivých aplikací, což zajišťuje bezpečnost dat i soukromí zaměstnanců.
Postup objednání služby Apple DEP u T‑Mobile.
Pokud jste zařízení Apple zakoupili u nás jako firemní zákazník nebo vzdělávací organizace, rádi Vám s nastavením služby Apple DEP pomůžeme.
Zaregistrujte svou společnost na stránkách Apple
Zaregistrujte svou společnost a přijměte podmínky společnosti Apple – získáte tak identifikátor své společnosti, tzv. ID organizace.
Kontaktujte nás
Zavolejte na naši bezplatnou firemní linku 800 73 73 33 nebo kontaktujte svého obchodního zástupce.
Podmínkou pro plnou funkčnost služby Apple DEP je zřízení služby pro správu mobilních zařízení (MDM). Tuto službu vám rovněž můžeme zajistit a poskytovat u T-Mobile.
Často kladené otázky
Pro vybrané mobilní telefony značky Apple s iOS 7 nebo novější verzí, vybrané tablety značky Apple s iPadOS a Apple Watch Series 4 nebo novější.
Zároveň musí být splněna podmínka, že tato zařízení Apple byla zakoupena v prodejní síti T-Mobile.
Podpora služby Apple DEP je zákazníkům poskytována bezplatně a zákazník o ni může požádat telefonicky na bezplatném telefonním čísle 800 73 73 33, případně kontaktováním svého obchodního zástupce nebo osobní návštěvou libovolné prodejny T-Mobile.
Apple Business Manager je webový portál pro firemní zákazníky v postavení právnické osoby, podnikající fyzické osoby nebo osoby vykonávající svobodné povolání. Registraci i postup zákazník získá na stránce pro registraci do Apple Business Manageru společnosti Apple.
Apple School Manager je webový portál pro vzdělávací organizace s akreditací – veřejné a soukromé školy, vysoké školy a univerzity. Registraci a postup zákazník získá na stránce Apple School Manager společnosti Apple.
Zákazníkovi je úspěšná registrace jednoho či více zařízení značky Apple oznámena na e-mailovou adresu uvedenou v ABM/ASM, a to přímo společností Apple. Maximální doba registrace jednoho či více zařízení Apple do ABM/ASM je 24 hodin.
MDM – Mobile Device Management (služba) je softwarové řešení instalované na straně zákazníka, které umožňuje správcům IT kontrolovat, zajišťovat a nastavovat firemní politiky na chytrých telefonech, tabletech a jiných koncových zařízeních. Propojení této služby (tohoto řešení) s webovým rozhraním ABM/ASM umožní při dalších objednávkách zařízení automatickou registraci. Pokud zákazník nemá zřízenou službu MDM a zakoupí si Apple HW se službou Apple DEP, získá ve webovém rozhraní ABM/ASM pouze přehled o tomto HW bez dodatečných funkcionalit, které služba Apple DEP nabízí.