Pomáháme firmám vybrat to pravé místo pro podnikání

Ve spolupráci s Mastercard a CleverMaps představujeme nový produkt MarketSpot, který mění pravidla hry v hodnocení lokalit pro podnikatele.

Najít ideální místo pro podnikání může být těžké. Proto ve spolupráci s Mastercard a CleverMaps představujeme MarketSpot – unikátní produkt, který pomáhá firmám vybrat na základě relevantních dat. Díky němu získají přístup k důležitým informacím o lokalitách, jako jsou demografické údaje, pohyb lidí, transakční chování zákazníků nebo přítomnost konkurence. To vše v přehledné formě a na jednom místě.

MarketSpot umožňuje dva způsoby hodnocení lokalit

1) Analýza konkrétního bodu – uživatelé si mohou nechat vyhodnotit přesnou adresu či souřadnice a zjistit, zda odpovídají jejich požadavkům.

2) Vyhledání ideální lokality – uživatelé mohou zadat kritéria, která by místo mělo splňovat (např. blízkost dálnice, vysoká koncentrace obyvatel) a MarketSpot jim doporučí nejvhodnější oblasti.

MarketSpot kombinuje různé typy dat, která umožňují přesnou a relevantní analýzu

Produkt využívá otevřená data spolu s anonymizovanými a agregovanými daty pro snadné hodnocení atraktivity lokalit.

  • Mobilitní data od T-Mobile ukazují, kolik lidí denně projde vybranou lokalitou a v jakých časech je nejrušnější.

  • Transakční data od Mastercard anonymizovaně ukazují, jaké částky lidé v dané oblasti utrácejí a za jaké typy zboží a služeb.

  • Data od CleverMaps zahrnují demografické údaje, intenzitu silniční dopravy, vytíženost zastávek veřejné dopravy a přítomnost konkurence v okolí.

Produkt je vhodný pro široké spektrum podnikatelů, od maloobchodu, přes pohostinství, služby, až po reality. Pomůže jim zajistit, aby svou pobočku měli na místě, které je snadno dostupné cílové skupině, která je ochotna za produkt či službu platit. To jim pak dokáže zajistit nejen správné oslovení zákazníků, ale i zisky a návratnost investice.

Chtěli jsme nabídnout komplexní pohled na jednotlivé lokality, zaměřený speciálně na hodnocení jejich atraktivity pro podnikatele. Proto jsme museli provést detailní analýzu anonymizovaných dat z našeho síťového provozu. Díky propojení údajů o pohybu lidí s komplexními informacemi o platebních transakcích, dopravě a dalších klíčových faktorech nyní podnikatelé získávají praktický nástroj, který jim usnadňuje rozhodování o ideálním umístění jejich podnikání.

vysvětluje Jakub Kopecký, ředitel pro Průmysl 4.0 společnosti T-Mobile.

S MarketSpotem se mohou podnikatelé rozhodovat informovaně, rychle a efektivně. Otevíráme tak možnosti, které byly dosud dostupné jen velkým korporacím, a pomáháme byznysu růst na pevných základech.